2017. OKTÓBER

POPZ: BRAND,

CSAJok, SATÖBBI

Talán nem túlzás azt állítani, hogy a POPZ álmaink ügyfelévé vált pillanatok alatt. Miután Kata és Dorina is hatalmas mozirajongók, ráadásul a finom nassolnivalókat is szeretik, az otthoni mozizáshoz elengedhetetlen popcorn marketingje igazán testhezálló feladat volt számunkra.

Már a branding tanácsadás során kiderült, hogy igazán izgalmas és változatos közös munkának nézünk elébe, és valóban így is lett. Olyan kommunikációs stratégiát alakítottunk ki, melynek során nem csupán a – fantasztikusan finom – pattogatott kukoricákat népszerűsítettük, de egy minőségi filmes blogot is létrehoztunk. Ebben a Filmtekercs.hu szerkesztősége volt segítségünkre, akik hetente többször is aktualitásokkal és érdekes listákkal örvendeztették meg az olvasókat.

Az együttműködés olyannyira sikeresnek bizonyult, hogy egy ideje már nemcsak a magyar, de a külföldi Popz Facebook-oldalak tartalmáért is – legalábbis részben – mi felelünk.

Mikor?

2017. október

Mit?

  • branding tanácsadás
  • Facebook-oldal
  • blog